Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Het Hapje Fastfood Restaurants. Meer weten? Ontdek meer
Peter
23 jun 2026 om 8:16
het eten was heerlijk was goed verpakt en de bezorger was vriendelijk
Melvin
22 jun 2026 om 10:08
Zonder uien een patatje oorlog besteld (want optie pinda/mayo bestaat niet en had uien.) Daarnaast ook ziek geworden van het eten. de Mexicano was niet goed gaar.
Simone
21 jun 2026 om 23:05
Het eten was lekker. Voor herhaling vatbaar
Marla
20 jun 2026 om 20:55
Een van de hamburgers was niet wat ik besteld had, er zat geen bacon op. Als ik extra betaald heb voor een "speciale" hamburger, verwacht ik wel te krijgen wat ik besteld heb.
Denice
15 jun 2026 om 19:08
Super blij er mee
Bert
15 jun 2026 om 15:50
top
Zaineb
13 jun 2026 om 13:48
Heel lang moeten wachten helaas, er stond een hele andere tijd op dan dat het geleverd werd.
Sandra
10 jun 2026 om 18:28
was half koud. bezorger bleef praten aan zijn telefoon. De pindasaus zat door het hele bakje
Winnie
10 jun 2026 om 0:30
De kip was niet lekker en de drankjes mier zoet